I přes to všechno, co se děje venku, se nám podařilo posunout s projektem, jehož cílem je nová vizuální identita našeho klubu. Zájem účastnit se soutěže vyjádřilo celkem 27 subjektů – to nás velmi pozitivně překvapilo, ale zároveň to výrazně stížilo rozhodování – i proto nám to zabralo přibližně o měsíc déle, než jsme plánovali.

Máme vybráno pět zájemců, se kterými budeme pracovat na možných variantách vizuální identity. Konkrétně jde o tyto subjekty:

Podle čeho jsme rozhodovali

Při výběru jsme hodnotili tři parametry – zajímala nás především kvalita práce. Ta byla poměrně vysoká u velkého množství zájemců.

Dále nás zajímal navrhovaný postup – pryč jsou totiž doby, kdy jste jako zadavatel poslali zadání a za měsíc vám přišly tři návrhy. Dovolím si teď zabrousit do poměrně odborného tématu tvorby značek. Pokud má vzniknout nejen logo, ale celý grafický systém, který bude podporovat naši značku a všechno, co bychom chtěli do světa říkat, musí to být partnerská spolupráce.

Posledním parametrem, který měl ale nejmenší váhu, byl vztah k ragby.

Co se bude dít dál?

S vybranými zájemci se nyní pustíme do dalších kroků – primárně se budeme muset pobavit o detailech zadání a rozplánovat konkrétní kroky. Čekají nás schůzky (nejspíše virtuální), první směry, skicy a návrhy. To všechno pětkrát s každým partnerem. Čeká nás poměrně hodně práce, ale věřím, že výsledek bude stát za to.

Honza Páv